Black Diamond III


Firma Acase przedstawiła głośnik Black Diamond III odtwarzający muzykę ze źródła Bluetooth i pulsujący w jej rytm wielobarwnym światłem.

Małe urządzenie zasilane z portu USB po włączeniu przypomina mieniąca się kulę zmieniającą kolory w rytm odtwarzanej muzyki. Jest w pełni kompatybilne z każdym źródłem dźwięku Bluetooth. Dodatkowo posiada złącze audio. Pilot zdalnego sterowania umożliwia regulacje poziomu głośności, zmianę efektów świetlnych – jasności i koloru oraz sposobu poruszania się barwnych plam. Samego pilota można schować w tylnej części kuli. Producent zapewnia, że mimo małych rozmiarów głośnik emituje głęboki bas wystarczający do wypełnienia poprawnym dźwiękiem małych pomieszczeń.

Ten efektowny gadżet kosztuje 120 USD.

Źródło: cdrinfo.pl

Informacje

Jestem absolwentem WSZiA w Zamościu. W latach 1996 -2006 pracowałem dla firmy MABERO PROJEKT-TEL świadczącej usługi w zakresie okablowania strukturalnego i budowy sieci teleinformatycznych. Współpracowałem z firmą NETIA i IT-NET. Obecnie tworzę strony www z wykorzystaniem technologii CMS bazującej na silniku Wordpress i Joomla, odzyskuję dane z każdego nośnika danych, serwisuję komputery, zakładam instalacje logiczne.

Tagged with: , ,
Napisane w ciekawostki
Pomiar prędkości łącza

www.netmeter.pl

Archiwum
Yanosik24
Widget Yanosik24.pl

Member of The Internet Defense League

Blog Stats
  • 9,864 hits
